3 May, 2007.

Hejhå!

Torsdag, oh vad underbart. Imorgon fredag och åka upp till M. Ska bli så skönt att ses :) Slutade klockan 11 idag, efter att ha genomlidit två delar nationella prov i engelska. Usch så hemskt. Väl inne i stan så köpte jag hörlurarna av Nathalie, haha dags att skaffa ett par egna kanske.. Som jag då gjorde. Var på jakt efter några grejjer till M, och det hittade jag :) Himla nöjd är jag måste jag säga! Halva väskan imorgon kommer bestå av paket så jag måste komprimera min garderob jag vanligtvis tar med mig upp..
 
Blev sjukt glad också när mamma sa att vi ska till Kreta två veckor i sommar! Yes, jag ska bli brun :D Iih, i samma område vi var i för flera år sedan. Mysigt värre.. Dock hade jag gärna velat att M följde med, men är nog lite svårt. Nästa år :) Men å andra sidan så kanske vi två åker iväg ngn stasn iaf. En liten weekend eller så! Vad ska ni hitta på i sommar?


Kommentarer
Postat av: världens bästa victor

i sommar är det ju de 5 B'na som gäller: boll, bronsa, bad, brudar och bira som gäller! plus en weekend nånstans då och då!

Du kan ju inte åka iväg när värmen kommer till Sverige. Keeeeeso!

Postat av: F R i D A

Jag, min sambo och hans familj ska åka till Thailad två veckor i november. I sommar blir det ingen direkt semester.

2007-05-06 @ 08:07:38
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Ulrika Henriksson

Vad roligt...

2007-05-10 @ 07:02:17
URL: http://www.weekend-spa.se/spa_weekend/

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback