Utmanad

Hejhopp!

Fredag och allt, mycket skönt. Blev en liten shoppingrunda idag, och införskaffade ett par nya high-heels ;) Riktigt snygga må jag säga. Har blivit utmanad av
Maya, att skriva 6 st underliga saker om mig själv. Och här är de;

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Jag ÄLSKAR rå potatis, någon mer än jag som har denna konstiga vana? Ni borde verkligen smaka, faktiskt gott! :)
2. Frysta ärtor är också en favorit.
3. Jag kan hoppa mina tummar ur led, och tillbaka igen. Det ni ;)
4. Kanske inte syns, men är största hästnörden. Skulle praktiskt taget kunna vara i stallet 24/7, om jag hade tiden som dock inte finns.
5. Jag sover fortfarande med min nalle som jag fick när jag föddes, lätt sliten, men ack så mysig!
6. Finally, jag hade en guldfisk som simmade upp och ner. Coolt va?

Nu utmanar jag Amima, Estelle, Karin Jess och Sabine!


Kommentarer
Postat av: Minna

Roligt att läsa :d

Postat av: Anonym

Utmaning antagen ;)

2007-03-17 @ 18:13:58

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback