Är du duktig?

Det är jag, tycker jagsjälv i alla fall! Har precis satt upp gardiner i mitt rum. Sent, jag vet men bättre sent än aldrig - right? Blev himla nöjd faktiskt. Ska fortsätta att vara duktig tror jag och koppla in stereon jag fått hit, och sedan läsa litegrann. Hoppas att ni också smittas lite av denna duktigheten! Och belöna er sedan med en muffin.. ;)

Jag har funderat lite på vad jag skall su härnäst i skolan.. Och är lite inne på någon utav dessa;

Skriv gärna vad ni tycker om dem! Eller om ni skulle göra ngn ändring eller så. Tacksam för svar!

Kommentarer
Postat av: anonym

Skjortan/kavajen(?)!
Lägg kanske till en pälskrage eller ngn annan detalj runt kragen :) Lycka till!

2007-03-08 @ 23:01:06
Postat av: vickevire

den däringa till vänster

2007-03-09 @ 08:12:17
Postat av: Fia

hej hej... hittade hit och kollade lite, såg att du hade bilder på lite hästar längre bak i bloggen, nu undrar jag om du vet vad det är för liten krabat på en av bilderna, den med stor lugg och ser lite "mindre" ut, bruna hästen. skulle väldigt gärna vilja veta då den på minner om en häst som jag hade när jag var liten ( 6 år) ¨

kram


Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback