Smått och gott, enjoy!

Hejsan Hoppsan! En ny dag, ett nästan nytt liv. Okej inte riktigt men jag önskar det bland! Eller ptja, jag tänkte påbörja ett lite nyttigare liv. Ungeför 99% av befolkningen har som nyårslöfte att börja träna, äta mindre godis, leva ett bättre liv och visst det är ju alltid trevligt. Försöka går alltid! Gårdagens filmkväll gick riktigt bra, istället för läsk drack vi mineralvatten. Vi åt torkad frukt, frukt och popcorn istället för godis och chips. Visst var vi duktiga? :) Än mer duktig kände jag mig när jag gick hem till Louise istället för att ta bussen. Applåder för mig! Men dock kanske det inte var det bästa när man är förkyld. Det får gå. Lyckades ta några riktigt onajsade bilder men skonar er från de absolut värsta. Enjoy!



Klickade runt lite på nätet och hittade då dessa söta skor, varför ska de vara de för? Vill ju bara ha dem. Ska dock inte köpa några nya skor, dels för att jag nog behöver mina pengar till annat och sedan skulle mamma bli tokig på mig. :) Måste bara tillägga att de här är otroligt sköna, har sådana lila :) Take care! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha klart du kan få "recept"

Koka Gnocci fullkornspasta enligt anvisning.
Rensa en färdigrillad kyckling och skär i småbitar - lägg i skål.

Sedan gör du sallad av ruccola, annan färdig salladsblandning efter eget tycke och smak, hacka coktailtomater och gurka samt rödlök och lägg i salladen och blanda detta med kycklingen.

Sås: Halv burk stark taco chunky salsa + en liten burk creme fraiche - valfri fetthalt. Rör tills det är en fin rosa sås.

Tillbehör: Lupinfrön, soltorkade tomater med chili och basilikasmak samt parmesanost i tärning från Ridderhielms självplocksdisk på Ica.

Keso
Jalapenos

Med inhandlande av varor så tog det 30 minuter att göra....högst =)

kram på dig!


Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback