Laura Ashley

Fortsätter ännu ett inlägg med Engelska kläder och assessoarer! Men denna gång finns det faktiskt det butiker här i Sverige, dock med ett litet utbud. Oftast tycker jag att de har tantiga kläder, och går därför egentligen aldrig in i butiken men det finns små undantag! Jag är väldigt mycket för den romantiska stilen, lite gulligt, blommigt och spets så Laura Ashley har många saker jag tycker om. Hittade bla ett väldigt fin halsband jag gärna skulle vilja ha!
DIAMANTE NECKLACE
Och tillsammans med en söt väska , en otroligt fin blus eller härlig polotröja, eller om du hellre vill ha en klänning har du din outfit färdig. :)
FAUX FUR COLLAR DONEGAL JACKET
För de lite kyligare dagarna kan du ta på dig denna jackan med pälskrage, så skönt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Antagligen skulle jag göra det om min aptit var på en lite högre nivå. Men tack ändå.

Postat av: cecilia

like romantisk kläder too. läser..

2007-01-08 @ 15:53:42
URL: http://shelia.blogg.se

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback