Jag ser det snöar..

Oh, äntligen (?) har snön kommit hit! Men det räcker med att den ligger i 1-2 veckor, sen kan den försvinna igen så det kan bli vår :) Fick lite tråkiga nyheter förra veckan på ridnignen, våran kära ridlärare AnnaKarin ska sluta ha lektioner på måndagar och det fick mig att tagga av ännu mer. Har liksom ingen motivation längre :/ Kanske för att måndagar är den dag då jag alltid är absolut mest trött. Så funderar på att byta dag, men då vill jag gärna ha kvar A-K. Vilket dilemma! Annars har jag funderat på medryttarhäst, någon som läser bloggen som känner någon med polle?


Kommentarer
Postat av: virrepirre

jag känner en som hyr ut stallplatser på sin gård...

Postat av: anita o berivan

owwwwwwwwwww babyyyyyy...we like this..hehe vet inte va vi ska skriva men aja ...pussar:P

2007-01-23 @ 10:43:38
Postat av: Chrissie

Tråkigt när man tvingas byta ridlärare som man trivs med.. lycka till med ridningen i alla fall.
Chrissie

2007-01-25 @ 16:42:07
URL: http://chrissie.blogg.se/stallsidan

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback