Ursäktar än en gång..

Uh, jag är verkligen dålig på att hålla uppe mitt skrivande! Fy på mig själv. Men en anledning som jag inte orkar ta här har påverkat mig en del under de senaste veckorna. Som jag inte mått bra av alls. Tycker lite synd om mig själv faktiskt, buhu. Har dock tröstat mig med att äta massa mörk god choklad, simmat med Erik och träffat mina fina kompisar. Och mina byxor vi syr just nu börjar bli klara.. Hade dock kunnat bli klar i måndags men det var verkligen inte min dag så där försvann de lektionerna.



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Anton Bergs marsipanbröd
är så himla goda!! Jag åt
en sådan i bilen på väg hem
från stan. Mums!

Postat av: sabina

choklad får en alltid att må lite bättre! ;)

2007-02-16 @ 16:33:11
URL: http://sabinas.blogg.se

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback