I wonder why

Varför kan man aldrig sätta igång med skolarbete etc när man får det? Usch, jag måste plugga på lovet och det känns inte så kul. Men får skylla mig själv. Engelska och matte, varav engelskan ska vi ha läst ut boken tills den 14:e. Okej, ett antal dagar kvar men det är ingen lätt bok jag läser. "Emma" skriven av Jane Austen. Klassiker, men på engelska tar det lång tid för mig att plöja igenom den. Dyker upp ord jag aldrig hört förut som jag helst då vill slå upp och kolla vad de betyder för att fatta innebörden. Haha, kommer ta mig halva livet! Nejdå, men just nu känns det så.
Har läst alla bäcker som finns här hemma, och skulle behöva lite tips på böcker jag kan köpa/låna! Läser det mesta, men helst deckare eller romaner.

Nu skall jag gå och lägga mig i soffan med min kära bok, och kolla på tv. Får se vad som görs mest; tv eller bok. Haha, take care!


Kommentarer
Postat av: anna wintour

matte är roligt men i engelska fick jag alltid mycket tråkiga lärare-

Postat av: anna wintour

en lärare förändrar så mycket tycker jag

2007-02-26 @ 12:46:00
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: Beata

Mmm eller hur! =)

Aa man borde sätta igång me allt skolarbete precis när man får det!

2007-02-27 @ 13:36:39
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: vickevire

eng är inte så farligt. då tråkigt att läsa Jane Austen-böcker. man tappar intresset rätt fort. Hur kan de räkans till klassikrna?
Hur blev det med textilgrejjen du hade åsså?

2007-02-28 @ 10:25:31
URL: http://vickevire.blogg.se

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback