I look forward!

Ah, imorgon är det äntligen fredag och det är inte vilken fredag som helst. Dels kommer kära M, och sen blir det ju faktiskt sportlov också! Ska dessvärre inte sporta alls, vill inte ha tillbaka min hemska förkylning. Skulle inte varit helt fel med antingen en vecka i Afrika på safari, eller varför inte en skidsemeter till Alperna. Synd att inte pengarna finns, annars hade jag nog åkt iväg ganska snabbt! Eller varför inte satsa stort och åka iväg till underbara Tobago..




Hade ju som sagt inte varit helt fel. Men jag är Rebecca som inte har några pengar så jag för "nöja" mig med en spadag med min älskling. :) Ska bli underbart! Börjar med lite relax och bubbelpoolsbadning innan vi kl. 15 ska få massage. Gah, längtar grymt mycket. Sedan ska vi till restaurangen och äta gott, efteråt övernattning på Pensionatet Torpa. Myspys!

Kommentarer
Postat av: Karin

mm, det går ju, men skulle ta ett par veckor:(
funderar på att gå å kika på en systemkamera imorn:)

Postat av: Sofia

Gillar du typ deckare så tror jag att du kommer gilla hans böcker också!

2007-02-22 @ 20:05:00
URL: http://tusse.blogg.se
Postat av: charisma

min vänninas "boyfriend" börjar oxå på M

2007-02-23 @ 13:28:33
URL: http://charismasshowroom.blogg.se

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback