A cup of tea, please.


Sitter nu hemma hos pappa, M åkte precis här ifrån. Saknar honom redan.. Gah, vad jag gillar den människan! Blev erbjuden att fika med Ida, Lollo och Linn ikväll men jag har känt mig helt slut hela jag. efter i huvet med, haha. Usch, känner mig taskig att jag inte följde med men tror inte jag hade bidragit med något kul iaf. Unnar mig en kopp te istället.

Helgen har varit ur-mys! M och jag har myst precis hela helgen, förutom en kort stund igår(lördag) då vi åkte in till city och kollade runt i butiker. Slutade på ett café sen bar det hemåt. Riktig svullar-kväll blev det sedan, massa onyttigheter! Godaste var nog den varma chokladen vi gjorde med marshmallows, det bör ni alla testa! Ha den riktigt varm och plutta sedan ned ett antal ganska små bitar med marshmallows.
Nu ska jag sätta mig och glutta på dumburken, take care! <3

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback