Ute efter något speciellt?

Det är nämligen jag. Eller speciellt och speciellt.. En ny jacka! Vårjacka. Den jag har nu är på tok för varm för den värme som meteorlogerna utlovat till helgen! Och den är blekt som bara den. Och sliten. Kan det bli värre? Jo den är lite trasig också. Känns som om jag bara spottar ur mig det dåliga! Hms.

Jag vet att jag skrivit om detta tidigare men kunde då inte hitta någon fin vårjacka. Jag vill ha tips! Ge mig bara affärens namn så ska jag gå dit och kolla. Givetvis måste affären ligga i Sthlm också. Prisklassen spelar ingen större roll, men helst inte över 1500:-. Vill ni vara snälla och hjälpa mig? :) En liten överraskning kanske väntar den som kommer med ett tips som leder till köp.. ^^



Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker att du borde byta namn till berralicious. HAHA! Eller, oj.. Namnet är redan uppdater.
Better try next time ;D

2007-04-13 @ 19:10:31
Postat av: Anonym

den gröna var ju sjukt snygg!

Postat av: Angela

Det finns en supersnygg lång trench på Tessie, greveturegatan. Den finns i svart och beige. Den är lång kostar enbart 799:- Riktigt kanonpris, jag hade själv tänkt köpa en.

2007-04-17 @ 22:32:53
Postat av: Josieeme

Gillade den gröna. lite annorlunda...men den vita var en riktigt härlig klassiker!

2007-04-17 @ 23:47:54
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback