Tävling

Idag var då dagen för hopptävlingen. Var rätt nervös när jag kom till stallet, i och med att jag inte visste vem jag skulle få. Efter lottning valde jag Natasja, den fina fuxen! Jag var riktigt nöjd över mitt val, men blev lite smått orolig när I berättade litegrann om henne. Hm, kanske inte fullt så bra iaf. Testa kan man alltid göra, jag lär av mina misstag.
Framridningen gick kanon, men inne på banan inte fullt lika bra. Hon vägrar på tredje hindret, och det kan jag förstå med tanke på att det stod väldigt nära väggen och svänger man inte tillräckligt fort har man trä i munnen. Slutade med att vi vägrade ut oss! Tjiho, vad jag blev besviken men jag var trots allt ganska nöjd iaf. (Hur man nu kan vara det? ) Aja, nästa gång..

Och ja, jag är en dålig förlorare!


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback