Koftor

Hejhallå!

Idag är det lördag = lördagsgodis :D Wiho, jag älskar lördagar. man kan sova länge, äta godis, ta det lugnt, parta.. Shoppa. Shoppa skulle jag egentligen behövt gjort idag. Är i behov utav en ny kofta och häromdagen gick jag förbi
NoaNoa på kungsgatan och såg en jättefin! Precis i min stil, men tyvärr hann jag inte gå in och pröva den. Och som ni kanske kan räkna ut vet jag heller inte  vad den kostar.. Antagligen skitdyr men det får vi ta reda på :)

Vart köper ni era koftor/tröjor?

Kommentarer
Postat av: Karin

har varit smällhett på min balkong:p

Postat av: Kelly

Hejsan! Ja, jag får såna grejer hela tiden, men tyvärr har man inte tiden att gå på allt :-) ha en fin kväll!

2007-04-21 @ 18:00:38
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: susanna

jag tycker att dom har väldigt fina klassiska koftor på massimo dutti till ett bra pris!

2007-04-21 @ 18:47:12
URL: http://www.sobre.blogg.se
Postat av: Gliitzy

Nää, de gör jag inte.. haha

2007-04-23 @ 16:19:15
Postat av: sandgrus

Ja, inte för att jag vet om man kan skriva gb inlägg här men iaf, UB är typ bra för att det är ingen snygg tjej som är asistent till han som är typ chef :P

2007-04-24 @ 21:37:54
Postat av: Anonym

Hej!
Detta gäller ditt inlägg på min blogg gällande bal/fest smycke! Allt är nickelfritt vi gör.
Detta smycke kan fås i de flesta färger. Mvh /PEtra

2007-04-26 @ 19:11:26

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback