Införskaffat/Inköpslista

Hejhå!

Jag har blivit lite dålig på att skriva.. Men tyvärr så känner jag ingen större inspriration att göra det heller. Vet inte vad jag ska hitta på helt enkelt :) Trots detta så har jag iaf idag ngt att skriva om!
Igår var det som vanligt skola först, sen bar det av in till staden. Gick runt lite med my classmates först men sedan stack jag iväg och träffade mamma + syster. Vi gick in i en hel del affärer på jakt efter en ny jacka till mig först och främst men vi lyckades köpa lite andra saker också :) Det var nog det viktigaste, men måste köpa en ny bikini också!

Detta fick jag köpt igår:
Parkas från Zara
Jeansshorts från Gina Tricot
Gråa capri från Gina tricot
Klänning från Gina Tricot
Leggins från Kappahl

Kvar att köpa:
Present till M (bråttom)
Present till L (bråttom)
Bikini
Hörlurar
USB-hubb
Underkläder

Har tyvärr inte lyckats ta några bilder på kläderna ännu men det kommer till helgen skulle jag tro :)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Du fick ju mycket köpt :)

Postat av: Sigrid

får man se inköpen måntro? :)

2007-04-28 @ 20:09:38
URL: http://sigrid.webblogg.se

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback