Fyndat!

Hejhopp :)

Härom dagen skulle jag på morgonen vara lite snabb med att klä på mig, så att jag fick mer tid till det andra som ska göras på mornarna, men icke sa nicke. Tog längre tid än vanligt,  för att jag ansåg att jag inte hade några tröjor. Har två lådor, men när jag tänkte efter så kom jag på att jag i princip aldrig använder de som ligger där. KATASTROF! Fick därför panik och visste inte vad jag skulle ha på mig. Slutade i en t-shirt från högen i rummet.

Mamma tyckte givetvis att detta inte var så bra (tur att man har en shopping-glad morsa), som snällt gav mig pengar som jag skulle köpa nya tröjor för. Och så blev det! Var inne i stan efter skolan idag, gick runt lite överallt. Träffade även kära Ida som gick med mig. Hittade tillslut fem olika toppar i olika modeller, och allt för under 500 kr. Är det inte fantastiskt? Kanske inte, men för mig är det ett mer än överrenskomligt pris. Nu återstår bara jakten på en kappa och ett par skor för i höst. :)

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback