Inatt är den natt..

Yeah. Om mindre än 12 timmar så befinner man sig på arlnada, påväg till Rhodos! Ska bli megaskönt verkligen. Det kan regna lite men det gör inte så mkt, bara värmen finns är jag nöjd! Får se hur mkt jag hinner shoppa, eller om vi är lata.. Men förhoppningsvis blir det en del shoppning, och några saker kanske blir julkappar. Julen kommer med stormsteg och jag har sett att det är några butiker som redan börjat julskylta..(!) Brukar alltid vara ute i sista stund men i år hade jag tänkt börja tidigt så jag slipper den där hysterin. Ha ett bra lov ni som är kvar här, take care! <3 

Kommentarer
Postat av: Ida

Trevlig resa Becci! Hoppas du får det bra, är avis!!!
Btw köp något åt mig :)

Pusshej!

Postat av: Ellie

OH MY GAAAAAAD

2006-11-02 @ 18:21:33

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback