Hopptävling @TRF

Ja, idag var det då dags för den första tävlingen för mig denna termin. I och med att det inte gick ngt vidare sist så var jag rejält taggad på att vinna. Tyvärr gick den drömmen i krasch ganska snabbt. Hade hoppats på att få ngn annan, typ Askepot eller Lukas som brukar vara fenomenala hoppare. Jag hade oturen att välja polle näst sist, och hade Pottan (askepot),Cafe Latte ochTraviata att välja på, valda såklart Pottan men nehe de tyckte de var bättre att jag valde ngn som inte redan var vald. Alltså Caffe och Traviata. Valde då Caffe eftersom jag ville ha revansch från förra gången då jag hade henne också, och att jag alrig hoppat Traviata.

Trots det lilla tråkiga med det så såg jag fram emot tävlingen, Cafe har innan visat sig vara duktig på tävlingar och det tyckte jag var bra. Förra gången trodde jag var en engångsförteelse då hon vägra ut sig men nu tror jag att det inte är det, vi fungerar vara inte ihop. Vi var 6 st tävlande i klassen och såhär gick det :

1:a plats kom Sofia på Pottan
2:a plats kom Ida med Nougat

Sen blev vi restrerande 4 utvisade allihopa :) En avramling och 3 vägrade! Var lite komiskt egentligen, alla vägrade på näst sista eller sista hindret. Ett rosa hinder, jag tror inte hästar verkar gilla rosa ngt vidare.. det som är en sådan fin färg! Nu ska jag plugga inför matteprovet imorgon, sova ut och glömma det dåliga resultatet :) Take care folks!

Becca<3Micke = 5 mån den 26:e Okt.


Kommentarer
Postat av: Lulou

Åh, men så kan det gå.
Bättre lycka nästa gång!

:)

2006-10-24 @ 16:20:54

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback