En bra och en dålig nyhet.

Hejhopp :) Idag är det äntligen fredag, och idag betyder även höstlov! Ska bli så otroligt skönt. På söndag morgon sticker jag, pappa och min syster till Rhodos. För tillfället var det väl inte sådär megavarmt och soligt men hoppas på att vädret blir bättre. Eller ja, sålänge det är bättre än här i Sthlm så är jag nöjd!

En dålig nyhet: är att jag har blibit sjuk.. Usch. Hostar förfärligt och låter som man när jag pratar och det kan jag lova dig, är inte kul alls! Men jag ska iallafall ta en sväng in till stan - måste kolla på en del saker!

En bra nyhet: är att jag ska flytta! Är så himla glad, ÄNTLIGEN ska vi flytta. Det är en etagevåning på söder, ca 150 kvm. Får dessvärre packa ordentligt snabbt, vi ska ha flyttat innan den 1:a december så ska börja packa efter vi kommit hem från Rhodos. Mer information kommer senare :)


Take care folks <3

Igår var det fem månader för mig och Micke, älskar dig honey :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad kul Bec'!
Du, i call u naw,
puss

2006-10-27 @ 19:44:55

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback