Den 20:e Oktober, kl. 21.30

Fredagkväll. Har precis ätit god mat, är proppmätt.. Micke är här, så denna kvällen kan inte bli annat än bra! Längtat så efter honom :) Iallafall, var och hälsade på i KS idag, memories i will say! usch, känns nästan lite jobbigt att se allt som var så bra i 4 år. Och ännu tråkigare att varken Roger eller Fia ar där.. Hade ju självklart missat att Roger pluggar på fredagar, men det var inte mer med det. Fariba bjöd mig och Sofie på varsin Choco Cream, smarr! eftersom vi slutade redan kl. 11 idag, så köpte jag med mig en wrapfrån skolan, som jag sedan åt på bussen hem. Tror ni inte att jag spiller jävla currysås på min halsduk!? Megakul, får jag handtvätta den.. Uh, vågar inte köra den i tvättmaskin för då kanske den krymper och det vill jag absolut inte! Nej, nu ska jag mysa med min pöjk, take care! <3

Kommentarer
Postat av: Bile Ingvars

Åhh var du i KS?
Vill ockå dit nån dag,

2006-10-22 @ 15:24:35
Postat av: En till Bile Ingvars

Säger detsamma!

2006-10-22 @ 21:55:11

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback