Hit 'em high..



Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men jag känner för att skriva för något i alla fall! Flytt om två dagar, lite läskigt nästan. Nytt område, nya människor att bo med. Huh, vi kommer vara 7 pers där om alla är hemma. Men det ska nog gå bra! Haha, det får så tvunget gå bra. Dels är det flytten, och sen går jag och oroar mig inför nästa vecka. Jag har TRE matteprov och ett engelskaprov. Haha, hoppas jag kan allt jag ska kunna, vill inte få g på dem iaf.. Vg minst. Måste sitta o plugga så mkt som möjligt så jag har allting i huvet. Har hänt några gånger att jag har fått hjärnsläpp, and i tell you that att det är inte kul!! Sjukt jobbigt, och jag mår psykiskt dåligt efteråt om jag vet att jag kan - egentligen. Aja, kan inte göra mer än att plugga in det i huvudet.

Dagen har känts relativt tung, men den lös upp då jag åkte för att träffa Micke :) Den lilla stunden gjorde mkt! Så nu ska jag förhoppningsvis ha tillräckligt med glädje tills nästa gång. Löv ju bäbji <3

 


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback