Flyttaflyttaflyttaflyttaflytta

Flyttaflyttaflyttaflyttaflytta
Yes så äntligen har flytten skett :) Var en dit en stund efter skolan idag.. Haha here jesus vad med grejjer! Nog bra om jag åker dit efter skolan imorgon och hjälper till att packa upp. Hoppas på att det kommer en snickare snarast för att bygga upp väggen som kommer skapa mitt rum. Någon som känner en snickare skriv en kommentar! Otroligt fin lägenhet, etagevåning - 150 kvm. Lugn gata, luftigt och ljust i lägenheten. Skulle det hända ngt har vi apoteket på hörnan, polishuset mitt över gatan och Maria Pool en kvarter därifrån.. Så man kan säga att man känner sig ganska lugn :) Nu ska jag sätta mig ner med matten och försöka förstå precis allt. Och kunna det sedan. Tenta nästa vecka och jag vill verkligen göra bra ifrån mig!
Take care <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Granne med Maria? Haha det var ju shysst det ;)

2006-12-01 @ 18:53:52

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback