From the beginning

Välkommen hit!

Nu tänker du säkert, "Oj ännu en liten blogg där hon kommer skriva om
helt ointressanta saker.." Och, ja det kommer jag nog delvis att göra.
Men du behöver ju inte tvungetvis läsa om det stör dig :) Eller egentligen
kommer det inte bli så mycket skriveri, utan kommer ha bloggen till att
lägga upp bilder som jag fotat! Älskar att fotografera. Har dock ingen
vidare bra kamera, en Nikon Coolpix 7600.
Jag har lärt mig hur jag ska utnyttja den på bästa sätt så blir en hel del bra bilder!

Har du några frågor angående mig eller fotografierna är det bara att maila.. :)

/ Ciao


Kommentarer
Postat av: anomymis

Gillar bloggen// Mange

2006-05-19 @ 20:16:49
Postat av: Henke

najs

2006-05-20 @ 00:43:50

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback