Två dagar kvar

Haaaj ävveribodhi!

Idag, torsdag hoppas jag blir en bra dag. Träffa 'Innersta kretsen' samlade nu sista gången innan vi alla drar iväg på olika saker med start på lördag. Inte bara dem får jag träffa, utan även min fina Micke som kommer ner och hälsar på :) Äta lite middag tillsammans, haha blir nog till att kolla på fotbollen Sverige - Paraguay. Hoppas på att Sverige vinner så vi slipper åka ut men det ser ju inte särskilt ljust ut.

Gårdagen gick åt till att försöka hänga med i samtalen, min hjärna var inte så snabb efter att ha gått och lagt sig kl. 9 på morgonen och därefter bara sovit timme. Hah, kunde egentligen stannat uppe hela tiden. Sarah och jag hade mycket roligt på natten även om hon senare slocknade och jag glatt satte på 'Mitt stora feta grekiska bröllop' och garvade för migsjälv. Haha hur kul man ha liksom? "Asså hamburgare är ju ko, då är det säkert egentligen älg". På lördag morgon bär det av till Turkiet, ska bli så himla skönt! fast iofs har jagbjudit med halva min bekantskapskrets för att agera livvakter åt mig. Haha, vacuumförpackade ska de ligga i mitt handbagage. :) Och Krillmackrill den dummingen vägrar berätta några fina historier om Marmaris förren fredag kväll! Gah haha äeh det går nog bra. Lär ju bli en hel del bilder i Töörki, kamera+battier+batteriladdare så klarar man sig bra länge. Kommer lägga upp de flesta här i bloggen sen. Nej, nu får alla sverigenissar ha det så bra! Vi hörs när jag kommer hem.

Juste, haha ska jag skicka kort får ni säga det till mig.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Krille

Men haha kan ju inte säga dom nu ju ;D man får vänta lite haha :D så blir det ju roligare elr hur?! ;) men inget av det kmr ju hända dig iaf eftersom du ska hålla i mammas lilla hand 24/7 ;D hihi Puss

2006-06-15 @ 15:04:25
Postat av: Louise D

Jag vill ha vykort :D

2006-06-16 @ 10:48:47
Postat av: ida

Haha me two ;D

2006-06-16 @ 18:56:22
Postat av: Micke

Och jag behöver inte ens säga till, får ett ändå ^^,

2006-06-16 @ 21:52:02

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback