SUCK THIS!

Ooh så otroligt skönt med jullov nu. Men det började hektiskt! Efter jag varit i skolan åkte jag in till stan för att möta Erik. Vi gick runt i lite olika affärer och kikade, hittade fina grejjer men eftersom mina pengar är putsväck borta får jag snällt vänta tills de kommer. Jag och Erik tröttnade efter några timmar så då åkte vi hem till mig och tog en kopp te. Dagens inköp: En påse med polkagrisar från NK Konfektyr. 24 kr. Erik, rolig som han är satte på olika låter och testade om jag kunde vad låten hette och artisten, tyvärr gick det inget vidare. Har hört låtarna många gånger innan men det fastnar bara inte.. Roligaste var när han spelade upp en låt från Tupac:
- Vem är det som sjunger den här låten Becca? Han blev skjuten!
- Pang pang?
- Nej Tupac!
Hah, ni skrattar nog inte åt detta men hade ni varit på plats hade ni sett det komiska i situationen. Därefter åkte jag och mötte Ida och Louise, gick till Café La Rose på Drottningatan och fikade. Eller snarare åt och fikade! Började med en pastasallad med kyckling och sedan blev det en chokladkaka. Smarrigt värre! Och presenterna jag fick från dem är jag otroligt nöjd över, precis vad jag önskat mig! :D Thanks berries <3
Nu ska jag ta och klicka på tvn och se om det finns något att glo på, take care! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varse varse, och tack själv förresten :)

Postat av: Luis the casanova

TACK BECCA :D
Jag

2006-12-23 @ 19:11:21
Postat av: Louisen

Hade skrivit en fin kommentar :(
Och den försvann!
Jag ringer så tar vi det på telefon istället :)
Man kan fanimej inte lite på tekniken *SUCK*

Puss pårej berry!

2006-12-23 @ 19:14:35

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback