Sometimes I wonder..

Oj, jag har visst blivit lite dålig på att skriva regelbundet. Svårt när man har fullt upp! Den senaste veckan har varit jobbig, 4 prov och sen jobbat nu i helgen. 19h blev det sammanlagt! Tänk dig bara hur mycket jag kunnat göra de timmarna.. Men jag får ju bra betalt för det och det är det som räknas. Hade det inte varit så bra lön hade jag nog inte gjort det!

Efter helgen har jag blivit otroligt trött, såpass trött att jag inte ens orkade åka till stallet idag. Och jag kan säga er att det ska mycket till för att jag inte ska åka! Otroligt, nästan att jag förvånat mig själv nu efteråt. Haha, men nästa vecka måste jag gå. Kan ju inte missa avslutningen :) En "jobbig" vecka kvar i skolan nu bara, okej, 7 skoldagar för att vara exakt men.. Ja, det är inte långt kvar till jul! Och jag börjar känna kulklappshysteri för jag har än sålänge inte köpt en enda julklapp. Men jag var duktig nog att igårkväll skriva en lista på saker jag kan köpa till alla jag ska ge klappar till. Och den blev ganska lång... Så nu är det bara för mig att flytta mitt arsle in till stan och börja leta efter de grejjerna! Förhoppningsvis tar det inte lång tid. Fast det är ganska mysigt att gå runt och bara kolla :)

Förresten! Hittade ett par snajsade högtalare jag gärna vill ha i julklapp :) Eller två olika var det rättare sagt..
 -
http://www.elgiganten.se/is-bin/intershop.static/WFS/store-elgigantenSE-Site/-/sv_SE/images/mx/jblcreatred_mx.jpg
- http://www.elgiganten.se/is-bin/intershop.static/WFS/store-elgigantenSE-Site/-/sv_SE/images/mx/hkssii_mx.jpg
De tycker jag var najs :) Vad tycker ni? Några jag dessvärre inte vet vad jag ska köpa till.. Hjälp mig! Lollo och Ida, vad önskar ni er? :P Har megasvårt att komma på något bra.

Nu ska jag ta och göra andra saker, take care :) Älskar mig pojke!<3 *pussar på*

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback