Snart smäller det!

Ah, inte långt kvar till det nya året nu. Ser fram emot det riktigt mycket faktiskt! Hoppas att kvällen blir lyckad på alla fronter, dock ej raggning då jag har min älskade Mikael <3. :) Först blir det middag med Ida, Ella, Louise, Pappa och syrran. Sedan ska de tre förstnämda och jag åkte iväg till Ida med Amanda och parta! Detta året har gått otroligt fort, lärt känna så många nya människor, men samtidigt har jag tyvärr tappat kontakten med flera andra. Sånt är livet, alla kan sorgligt nog itne vara kvar för alltid! Men ni som förhoppningsvis kommer jag göra( som jag kommer göra allt för ) vet nog om det vid detta laget. Jag får ta och önska ett riktigt gott nytt år, skål!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som en supermysig nyårsafton :D

2006-12-30 @ 23:04:00
Postat av: Maria

Hoppas du hade det bra!


Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback