My presents

Oh, nu sitter man här otroligt mätt och belåten! Ätit jag vet inte hur mycket av den goda maten. Julmat är en av de få saker jag kan äta riktigt myckeav och fortsätta trots att min mage är sprängfylld. Dock inget vidare braför min hälsa.. Men som ordspråket; Man ska inte tänka på vad man äter under julen, utan vad man äter året mellan varje jul. Väldigt bra måtto för den som gillar att njuta mat vid jul! I alla fall, tackar jag alla väldigt mycket för mina klappar! Precis rätt allting! Pengar, presentkort, kläder, smink, mjukiskläder, klänning, kofta, lakan.. Och en smyckehängare. Mah, frossar bland mina julklappar för stunden! Byter de nya kläderna hela tiden för att känna hur de känns och hittills har de kännts bra. Pengarna jag fick ska gå till nya jeans, två nya snygga ordinary t-shirts, puder pch andra saker jag inte kommer på för tillfället. Bör gå att hita för ett överrenskomligt pris nu i mellandagarna. :) Ha en fortsatt God jul! Uppdatering kommer ske snart då jag fotat lite från idag och en del av mina klappar. TAKE CARE! <3

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback