MELLANDAGSREAN

God kväll gott folk! Hoppas alla mår bra idag? Det gör i alla fall jag! Hadeigår tänkt att jag skulle upp tidigt för att hinna med flera saker, men skippade dt när klockan ringde och gav mig själv sovmorgon fram till halv tolv. Åt litegrann innan jag och Emilia begav oss in till city för att spana in mellandagsrean. Mah, hittade massvis med fina kläder och smycken och skor. Utom jeans som jag är i störst behov utav! ;S Gick runt till flera olika butiker som säljer jeans men de var ju lika mycket kaos över allt. Hah, får fortsätta mitt sökande kommande dagar. Vill ha ett par ordinary blå, raka jeans utan massvis med detaljer, inte för låga, inte för höga. Finns det? Har du sett ett par kontakta mig genast! Dagens klipp blev ett par vita gympaskor från Fred Perry: 549 kr, fyra t-shirtar från H&M: 188 kr, Linne från Indiska: 79 kr, Ett par örhängen från Pilgrim: 224.50 kr och en liten present till Micke men det kan jag ju inte avslöja :) Fick träffa honom en liten stund idag innan han skulle med tåget, mah blir så glad av att se dig! Det ska du veta.

Nu ska jag ner och äta lite middag, take care! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vilka kap :D lyckat !

2006-12-30 @ 23:09:04

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback