Julstrumpor & risgrynsgröt

Till att börja med måste jag säga GOD JUL! Otroligt vad fort den här terminen gått. Fast det kanske inte är så himla konstigt med tanke på allt nytt som skett runt omkring mig. Kul har det varit i alla fall! Imorse när jag vaknade kändes det som en precis helt vanlig dag till jag öppnade min "dörr". Haha, har ingen vägg till rummet ännu, som för tillfället bara består av kartonger och en garderob. menmen, Mamma hade som traditionen hängt en strumpa(stooooooor) utanför med saker i. En tidning, en tandborste, en mandrarin, en chokladtomte och en polkagris. Desutom hade hon smygit ner ett kuvert med 500 kr i. Inte helt fel :) Satt en stund och kollade igenom tidnignen och såg en annons från Efva Attling, skulle gärna köpa en present till mig själv. I just love her jewles! Men det lär bli någon gång i framtiden då jag har blivit rik.. Sitter nu halvt påklädd, precis städat mitt rum väldigt omsorgfullt och väntar på att Mamma och Jonas ska komma hem så att vi kan börja förbereda inför eftermiddagen. Kommer få vänta grymt länge innan det är dags att öppna paketen och det är enligt mig ingen höjdare.Vid jul har jag absolut inget tålamod! Nu skall jag ta och fixa mina naglar så att de får en julig touch, merry christmas too yah all! <3

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback