Tjejmys

Igår så samlades vi några tjejer hemma hos mig för att mysa litegrann. Blev mest prat, men vi hade vldigt kul iaf :) Lite av sista kvällen på sommarlovet! Eftersom jag börjar imorgon (torsdag) så passade vi på att ha lite kul. ^^ Tänkte dra fram karaeoken, men jag kom på relativt snabbt att det nog ändå inte var en så bra idé. Mitt i veckan, grannarna jobbar och huset är lyhört. Ingen bra kombination!
Det får helt enkelt kanske bli en liten karaeokefest längre fram? ;) 

Btw, det är IDAS födelsedag idag. Ska över till henne senare och fira henne :) Blir nog mer firerier till helgen eller nästa helg, då jävlar! Nej, ska kanske klä på mig litegrann nu, grannarna stirrar.. O_o 

http://idask.blogg.se is the födelsedagsbarn :)

Kommentarer
Postat av: Ida

yäs! It's MEE!


Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback