Nattuggla

Hejhopp!
Jag och min "kära" syster, haha nej jag gillar henne, sitter just nu klockan tio i två på natten och gör ingenting. Lyssnar på lite musik. Jag har blivit en nattuggla, är uppe på nätterna och sover på dagarna.. :) Kommer aldrig att kunna vänja mig vid tidiga mornar sedan när skolan börjar. Usch, vågar knappt tänka på att sommarlover snart är slut. Hade gärnat se att det varande 10 veckor till! Och vad har hänt idag frågar jag mig själv? Hm, ingenting vid noll eftertanke. Lyckats få ett spel att fungera som det ska, och så cyklade jag ner till krysset för att ta en glass med Ida. Vi gick bort runt Siggan och tillbaka. Hah, oj vad mina dagar är händelserika. Måste komma iväg mer och göra saker. Får tuppjuck av att sitta inne! Men när det är dåligt väder så är man ju inte så sugen på att gå ut och cykla..

Måste åka in till stan någon dag, kolla lite på nya kläder. Tycker min garderob inte blivit uppdaterad på ett tag. Framförallt nya tröjor skulle behövas. Och en rejäl utrensning av gamla saker jag inte använder längre. Nästa veckas projekt kanske?

Haha, och nästa vecka kommer nog Micke hit över helgen :) Permission från lumpen. Förrut funderade jag starkt på om jag skulle göra den, men nu när jag tänkt lite mer vill jag nog inte göra den.. Visst, det är en väldigt bra merit men, nej. Jag är inte den människan som låter andra köra med mig. Hatar sånt! Men det jag skulle säga var att jag längtar tills han kommer :P Haha nej nu ska jag sova. Gonatt!

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback