Gymnasiet

Oj, har inte skrivit på några dagar nu! Men hej på er iallafall! :) I torsdag, började jag i gymnasiet. Nacka Gymnasium. Sjukt stor skola enligt mig, eftersom jag tidigare gått i en skola med knappt 250 elever.. Förhoppningsvis kommer det nog gå bra iallafall! Går i HT1A, och jag trivs bra! Visserligen bara tjejer i klassen men jag har min Micke. <3 Hittills har vi bara fått gå runt och lära känna skolan, lärare och elever från klasser vi kommer samarbeta med, och det har varit kul. Okej, lite långtråkigt haha men shit the same!

Imorgon dessvärre börjar schemat, börjar 08.20. Usch, så tidigt har jag inte börjat på över 4 år! Ännu tidigare mornar än förrut, jag ryser. Men det kommer nog gå bra! Nej, nu ska jag dra på mig ridkläderna, och regnkläder för att sedan bege mig till stallet och rida. :) Sen ska jag ringa Ida och Louise för att höra hur dehade det första dagen i skolan, hihi.

TAKE CARE!

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback