Drömmar

Jag sov gott inatt, och när jag vaknade hade jag många funderingar. Några utav har jag tänk på under dagen också. Funderingar om drömmar. Rätt otroligt egentligen att vi när vi inte är vid medvetande, kan spela upp saker som delvis kan vara sanna, men oftast så förvridna. Många drömmar brukar handla, eller rättare sagt innehålla det vi tidigare under dagen eller senaste veckan upplevt eller gåtto ch tänkt på väldigt mycket. Så är mina drömmar iallafall. Starka intryck, händelser.. Men som då i drömmen blir helkonstiga.

Förvridningen vi har förmågan att göra, hur uppstår den? Är det våra farhågor vi tänkt på löst som kan hända vid vissa tillfällen, eller .. ? Ingen aning. Blir rätt knäpp av att tänka på sådant! Fast nog skulle det vara bra intressant att få veta hur det egentligen är. Finns det en förklaring eller är det bara så? Vissa gånger dyker även människor upp man inte träffat eller ens tänkt på evigheter upp i drömmen. Varför då ställer jag mig frågan. Kommer nog aldrig kunna få ett vettigt svar. Men visst är det lite konstigt?


En annan sak jag funderat på, och som jag är helt säker över är det faktum att jag är kär. Jag är kär, förälskad i och älskar Micke. Ska mycket till som ska ändra på det. Kan knappt bärga mig tills nästa vecka! Kommer han hit och hälsar på! :)

Bilder från Falkenberg lägga upps snarast

Kommentarer
Postat av: Jessika

Bra funderingar :)

2006-08-07 @ 14:20:52

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback