Kärlek i luften

Vilket vårväder vi har idag, helt underbart! Sol, varmt, relativt vindstilla.. Ooh, jag är så glad! Och än mer glad över att jag är ledig idag, och snart är det påsklov. Då bär det uppåt landet till min pojke.

Juste, har tagit reda på priset för den underbara jackan - 2400 kr. Hm, en aning mkt va? Tror jag, men jag vill så gärna ha den! Skulle ni kunna lägga ut 2400 på en trench? Jag är splittrad, vill ha den, men priset.. Det svider. Jag får gå ut på jakt igen efter en ny jacka som kostar lite mindre, vet du vart det finns en snygg trench för under 1000-lappen? Är tacksam för tips!

Kommentarer
Postat av: vickevire

varför fundera? har du 2400 på klädkontot är det väl ingen tvekan? OM du gillar trenchen så mkt dvs ,)
Jag säger köp den. Do it.
Går ju alltid att sälja på ex tradera annars.

Postat av: Madeleine

det var jättebra pris på tee´n:129 kr!!

Jag hade kunnat lägga så mkt på en trench för med jackor, väskor, solglasögon och skärp tycker jag att det är värt :). Annars så har Zara en jättefin med guldknapppar som har lite 50-talsvidd, den låg på ca 679 kr :)kram

2007-03-27 @ 11:21:21
URL: http://www.lalein.blogg.se

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback