ÄNTLIGEN SOOOOMMARLOOOOOOOV!

Herre mackaroner.. can't actually believe it! Sommarlov, men inte vilket lov som helst. Slutat nian och det känns faktiskt lite sorgligt. KS-tiden kommer jag ALDRIG att glömma, alla underbara människor, okej haha finns ju mindre underbara också men de underbara kommer alltid finnas, och alla lärare. Låter säkert som feta supernörden och ibland känner jag mig faktiskt som en haha men lärarna i KS är  väldigt bra. Speciellt Roger..

Känslosamt i fredags när vi stod på kyrkbacken efter avslutningen i krykan, fällde en och annan tår.. :')
Men efteråt fick jag och Lollo annat att tänka på. Vi åkte in till stan och åt lunch med våra mödrar, sen stod vi och kollade på när studenterna var glada vid Sergel.. Haha min plastsyster Jenny fick damp, hon såg mig och stod och vråla BEEEEEEEEEEEEEEECCCCCCCCCCCAAAAAAAAAAAA ett antal gånger innan jag fattade att det var mig hon vråla åt :P Såg även lite andra kompisar som vinkade och tjoa glatt åt oss :)

Usch jag har varit lite dålig på att lägga upp bilder hum. Haha ska försöka slänga upp lite från Avslutningsmiddagen, avslutningen och middagen med tjejorna igår. :)

Take caregbngn

Kommentarer
Postat av: Louise

Det var en skittrevlig dag Becca. Tack för det!

2006-06-12 @ 23:16:42

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback