Kapat

Hejhopp!
Var inne i stan igår hela dagen. Men det var mysigt :) Gick först och klippte mig och jag blev nöjd, men de kunde klippt upp det lite mer.. Hm, ska gå och göra det vid tilfälle! I och med att jag vari jeans-brist sprang jag mamma och syrran runt i olika butiker för att hitta ett bra par men självklart hittade jag inga bra. Tror iaf jag testade ett 20tal innan jag fann mina fina byxor på Denim for girls i Gallerian. 900 spänn var helt ok. Skulle kolla på underkläder på Lindex men så fick jag syn på ett par short så de slank med för 149 kr. Mötte upp med Ida och vi gick omkring i stan ett bra tag. Åkte hem till mig och tog etn kopp te, och ringde runt till folk som kommer fixa våran nyårsdricka. Mihi :) Därefter var det tillbaka in till city för att fika med Ludde, och därefter när vi precis sagt hejdå ringer Sara så det blev en fika till. Haha. Idag ska jag försöka se om jag kan köpa väskan jag såg på Åhléns, från Marc O'Polo. 795 kr, otroligt fin :)

Ska iväg och göra annat nu! Pouss

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det var den faktiskt!
Hör och häpna; Jag har en ny blogg, haha..

Hörs senare

Postat av: Looooouise

Heey Becca!
Har du också klippt dig? :D Fick du inspiration av mig eller? ;D
Kul, då får vi se varandras nya frissor imorgon då ;P
PuZz

2006-12-28 @ 21:39:23
URL: http://drygareanyes.blogg.se

Skriv en rad här:

Namn:
Ska Becci komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback